Ik verbaas mij over de vele 5 sterren die Nick van DAM (Duurzame Afbouw Materialen) heeft gekregen.
De producten (zwarte plastic hoekprofielen) die ik bij DAM had besteld konden blijkbaar niet tegen het warme weer van afgelopen weekend. Na enig overleg met Nick, maar ook met zijn leverancier, bleek ik niet de enige te zijn met onbruikbare producten. Hierbij kwamen we direct bij het probleem. Nick als tussenpartij wijst naar de leverancier en de leverancier wijst naar Nick. Diegene die de met de spreekwoordelijke gebakken peren zit, dat ben ik.
En natuurlijk, een korting van €30,- op de totaalprijs voor een nieuwe bestelling wordt met veel bombarie gepresenteerd als een nobele coulance.
Ik vind het een teken van slechte service. Kom er voor uit dat je een product levert wat een speciale behandeling vereist. Zet het op je website, op de factuur, of laat je leverancier het bij ophalen vertellen over de risico’s.
Kom er voor uit dat je fout zit en draai zelf ook voor die kosten op. Maar nee, een nieuwe rekening stond direct te wachten met daar bovenop direct een herinnering.
Ontzettend slechte ervaring, enorm veel tijd en kosten aan kwijt geraakt en alles behalve een ‘duurzaam’ product en afhandeling.