Reviews

Meesterlijke reviews

Absoluut 5 sterren voor DAM-NL waarmee ik op een fantastische manier heb samengewerkt. Aanspreekpunt was voor mij de heer Nick Delissen. Vanaf het allereerste begin was er een prettige click. Goede duidelijke afspraken die allemaal zijn uitgevoerd zoals overeengekomen. Nick, en eigenlijk het hele team van medewerkers, hebben een geweldig karwei afgeleverd, een prachtige gevel (mooi product ook) aan de zijkant van ons huis en last but not least heeft Nick ook nog eens een juweel van een poort gemaakt die onlangs door hemzelf is geplaatst. Het is nu écht áf. Ik heb de foto met het resultaat toegevoegd. Kijk maar even want het is zeer de moeite waard. Erg tevreden mee al met al en van harte aanbevolen dus wat mij betreft…!

Peter samwel

Beste Nick en Robin, Ook namens mijn zes buren: super bedankt voor de duidelijke communicatie, het nakomen van de planning en het nette werk aan de achtergevel van onze woningen. Het eindresultaat is echt prachtig geworden!

John de Jager

Wat een top bedrijf. Snel betrouwbaar maar vooral professioneel. Echt een aanrader.alles in overleg dat vond ik erg fijn. Dus zou dit bedrijf echt aanraden. Alles is mogelijk niks is teveel. Overal heel erg blij mee ❤️.

Sannie Florie

Prachtig werk geleverd door zeer vriendelijke en enthousiaste mannen! De kwaliteit en afwerking zijn erg netjes en hier kunnen we de komende jaren van blijven genieten. Dit bedrijf kunnen wij iedereen aanraden.

Kevin Smit-Timmermans

Wat een toppers! Ons hele huis en schuur bekleed met kunststof door Nick en Robin! Alle afspraken zijn nagekomen en vakwerk geleverd, na offerte snel ingepland. Ze denken met je mee en niets is teveel. Wij zijn goed geadviseerd en zijn enorm blij met het resultaat! Dank jullie wel! Wij zullen jullie bij iedereen aanraden!

Wilma van der Made

Ik verbaas mij over de vele 5 sterren die Nick van DAM (Duurzame Afbouw Materialen) heeft gekregen. De producten (zwarte plastic hoekprofielen) die ik bij DAM had besteld konden blijkbaar niet tegen het warme weer van afgelopen weekend. Na enig overleg met Nick, maar ook met zijn leverancier, bleek ik niet de enige te zijn met onbruikbare producten. Hierbij kwamen we direct bij het probleem. Nick als tussenpartij wijst naar de leverancier en de leverancier wijst naar Nick. Diegene die de met de spreekwoordelijke gebakken peren zit, dat ben ik. En natuurlijk, een korting van €30,- op de totaalprijs voor een nieuwe bestelling wordt met veel bombarie gepresenteerd als een nobele coulance. Ik vind het een teken van slechte service. Kom er voor uit dat je een product levert wat een speciale behandeling vereist. Zet het op je website, op de factuur, of laat je leverancier het bij ophalen vertellen over de risico’s. Kom er voor uit dat je fout zit en draai zelf ook voor die kosten op. Maar nee, een nieuwe rekening stond direct te wachten met daar bovenop direct een herinnering. Ontzettend slechte ervaring, enorm veel tijd en kosten aan kwijt geraakt en alles behalve een ‘duurzaam’ product en afhandeling.

Niels Bruning

Heel fijn bedrijf, met service zoals je dat zelden meer tegenkomt! Had in feite maar een kleine bestelling en wat vragen daarover, maar ze hebben me geholpen alsof ik een gigantische order plaatste. Grote klasse, bedankt Nick!

Annet Burgers